Skip to content

Vacancy

Technical Customer Care Engineer

Fulltime


Wie zijn wij?

CORROSION houdt zich sinds 1993 bezig met het beschermen van offshore windparken, en zeeschepen tegen aangroei en corrosie. Een informeel en dynamisch bedrijf, met ambitieuze doelen, maar altijd met mens en milieu in het vizier. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een internationaal erkende speler op het gebied van innovatieve, duurzame en ultramoderne oplossingen voor kathodische bescherming en biologische aangroei. Onze doelstelling is om in 2025 wereldwijd dé leverancier en partner te zijn in ons speelveld, waarbij voor elke vorm van bescherming een milieuvriendelijke oplossing is.

Ons hoofdkantoor en de productie is gevestigd in Moerkapelle. Samen met onze vestigingen in China, Vietnam en Duitsland krijg je er ongeveer 100 collega’s bij. In alles wat we doen worden we gedreven door een grenzeloze passie voor kwaliteit en techniek. Daarom werken we voor iedere opdracht samen in kleine, gespecialiseerde teams. We houden de lijnen kort zodat we de beste resultaten kunnen behalen.

Met passende eigenschappen en de juiste mentaliteit kan je bij ons het verschil maken:

  • Je past in een sociale werkomgeving.
  • Mee kunnen- en willen in een dynamisch en snelgroeiend bedrijf
  • Gevoel voor humor, we lachen graag.
  • Je staat open om van anderen te leren en deelt ook graag je kennis.
  • Fouten maken is menselijk; als we er maar van leren.
  • Wees jezelf, laat zien wie je bent.
  • Respect: laat een ander in zijn of haar waarde.
  • Loyaal: we investeren in elkaar. CORROSION in jou en jij in ons.

Wie ben jij?

Voor deze functie zijn we op zoek naar een klantgerichte en commerciële aanpakker. Je hebt ervaring in een service ondersteunende functie. Bij voorkeur in een technische omgeving. Daarbij heb je affiniteit met commercie en verkoop.

Taken en verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende email in de Service mailbox. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor technische vragen van klanten. Je ondersteunt bij het verwerken van Log analyses en stuurt tijdens klantcontact aan op de verkoop van zowel Spares als de diensten van de Service Engineers. Je verwerkt de in-bedrijf-stellingen van onze systemen in het CRM-systeem. Daarnaast volg je klantentevredenheidsonderzoek op en ondersteun je het RMA-proces.

Kwalificaties en vaardigheden

  • MBO werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Engels en Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Sociaal en communicatief vaardig
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pre
  • Technisch onderlegd
  • Flexibel
  • Optimistisch en denkt in mogelijkheden
  • Nauwkeurig en oog voor detail
  • Affiniteit met cijfers en kennis van Microsoft Excel
  • Kennis van het ERP systeem Exact is een pre

 Wat bieden wij?

Afwisseling, snelheid en dynamiek in een bedrijf dat volop in ontwikkeling is. Waar je inzet gewaardeerd wordt, je bijdrage zichtbaar is en je het verschil kan maken. Een sociale en informele werkomgeving met een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Na gebleken geschiktheid volgt een vaste aanstelling.

Voor inhoudelijke informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Erik Huldy en/of Marlies van de Burgt via telefoonnummer 079 593 1295.

Ben je enthousiast geworden, dan ontvangen we graag je CV en sollicitatiebrief. Die kan je sturen naar onze HR-manager, Marlies van de Burgt, mvdb@corrosion.nl.

Klik hier voor deze vacature in pdf. 

DOWNLOAD
Whitepaper ICCP vs GACP